X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Regulamin serwisu.
         
PL | EN    KONTAKT
 
 
 
 
Mózg i serce
James R. Doty, Wydawnictwo Rebis, Poznań 2016

Jak ustawić swój mózg na upragnione wartości? Najlepiej poprzez obrazy. Do tej teorii przekonuje nas  James Doty, amerykański

neurochirurg, profesor Uniwersytetu Stanforda. 

Czytaj więcej »
 
 
 
Mądrość i pasja
Stephen R. Covey, Wydawnictwo Rebis, Poznań 2016

Steven Covey, prekursor zmiany nawyków i efektywnego działania, odkrywa swoje intelektualne korzenie. Ta niewielka książka jest zbiorem najcelniejszych spostrzeżeń i refleksji jednego z najbardziej wpływowych ludzi Ameryki. Podzielona jest na 20 zasad, które kierują naszym życiem począwszy do odpowiedzialności poprzez spójność i zaufanie, a skończywszy na wizji. Każdą zasadę ilustruje wybór cytatów pochodzących z bogatej twórczości autora.

Czytaj więcej »
 
 
 
Skup się
Jarosław Chybicki, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2016

Poradnik dla zestresowanych pracą, którzy chcą się wyciszyć i zachować jasność myślenia w każdej sytuacji. 

Czytaj więcej »
 
 
 
Emocjonalne wampiry w pracy
Albert J.Bernstein, Rebis, Poznań 2014

Często zadajemy sobie pytanie - dlaczego praca nas tak męczy?

Czytaj więcej »
 
 
 
Świt robotów
Martin Ford, Wydawnictwo cdp.pl, Warszawa 2016

Najbardziej oczekiwana biznesowa książka roku. Ma odpowiedzieć na pytanie kogo w nowej Gospodarce 4.0. zastąpią roboty. Martin Ford, futurolog z Doliny Krzemowej, przestrzega przed konsekwencjami wprowadzenia na rynek pracy sztucznej inteligencji.

Czytaj więcej »
 
 
 
3 sekundy
Les Parrott, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2016

Umiejętność podejmowania szybkich decyzji - to atut wielu menedżerów. Les Parrott, amerykański publicysta, z wykształcenia psycholog kliniczny, obala tę teorię pokazując, że wiele decyzji podejmujemy odruchowo byleby podjąć decyzję.

Czytaj więcej »
 
 
 
Negocjuj, kobieto!
Ewa Szejner, Burda Publishing, Warszawa 2016

Kompleksowa nauka negocjacji. Autorka opisuje style i techniki negocjowania. Prowadzi czytelniczkę krok po kroku - od przygotowań do rozmów po sposoby zamykania negocjacji.

Czytaj więcej »
 
 
 
Pracować inaczej
Frederic Laloux, Studio Emka, Warszawa 2016

Turkusowe organizacje - przedsiębiorstwa zorganizowane z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości stają się faktem. Na całym świecie zarządzający podejmują wyzwanie i przekształcają swoje firmy tak, by w centrum zarządzania znajdował się człowiek. 

Czytaj więcej »
 
 
 
Kobiety globalne w świecie start-upów
Marta Zucker, PWN, Warszawa 2016

Historie Polek, które kilka lat temu wyjechały do Doliny Krzemowej i zrobiły tam biznes czyta się z zapartym tchem. Opowieści o odwadze, przełamywaniu schematów i determinacji oraz dystansie. 

Czytaj więcej »
 
 
 
Siła lidera
Agnieszka Kozak, Agnieszka Sowińska-Wróbel, PWN, Warszawa 2016

Jak stać się inspirującym liderem i uniknąć najczęstszych błędów menedżerskich? Jak motywować współpracowników, aby chętnie i odpowiedzialnie wykonywali powierzone im obowiązki? 

Czytaj więcej »
 
 
 
Myśl i bogać się dla kobiet
Sharon Lechter, Studio Emka, Warszawa 2016

Czy wiesz, że Twoja zamożność zależy od pożadania życia? 

Czytaj więcej »
 
 
 
Odkryj siebie, czyli jak wykorzystać potencjał swój i organizacji
Robert Zagożdżon, Studio Emka, Warszawa 2016

„Życie to nie mama, która wszystko wybaczy” - pisze w swojej książce Robert Zagożdżon, właściciel funduszy inwestycyjnych, założyciel ośrodków rozwoju człowieka.

Czytaj więcej »
 
 
 
Niepewność przekleństwem kobiet
Helene Lerner, PWN, Warszawa 2016

Dla wszystkich kobiet - niezależnie od zajmowanych stanowisk. Praktyczny poradnik budowania i wzmacniania pewności siebie. Jego największą zaletą jest skondensowanie informacji. 

Czytaj więcej »
 
 
 
Młoda Fala. Jak odważyć się na biznes.
Paweł Oksanowicz / PWN

Historie kobiet, które podjęły wyzwanie, by zrobić własny biznes już
w młodym wieku. 

Czytaj więcej »
 
 
 
Recenzja książki: Liderki Biznesu. Jak zwyciężać i zmieniać świat.
Fundacja Liderek Biznesu, PWN

Autor recenzji: Roman Młodkowski, RMVC.

SIŁACZKI

Od zawsze powtarzam, że tak jak zysk nie jest mężczyzną a marża nie jest kobietą (choć uzupełniają się jak kobiety i mężczyźni powinni się uzupełniać), to biznes czy zarządzanie, męskie i żeńskie nie różnią się między sobą bardziej, niż wynika to z różnic pokoleniowych, etnicznych czy związanych z wychowaniem. Dlatego „Liderki” przeczytałem prawie jednym tchem w samolocie do Londynu i z powrotem.

 

Czytaj więcej »