X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Regulamin serwisu.
         
PL | EN
 
 
 
 
Dołącz do nas i poczuj, jak praca staje się pasją
 
Od 9 lat jako Fundacja Liderek Biznesu inspirujemy, rozwijamy i propagujemy idę równości oraz różnorodności w zarządzaniu. Dzięki naszym projektom badawczym i programom rozwojowym wspieramy rozwój liderów, budujemy dialog w biznesie pomiędzy kobietami i mężczyznami oraz skutecznie promujemy korzyści dla biznesu, wynikające z obecności kobiet w zarządzaniu i w sferze ekonomicznej. 
 
Według raportu GLOBAL GENDER GAP REPORT 2020 roku kobiety w Europie Środkowowschodniej będą miały równy status ekonomiczny, prawny, społeczny i równe szanse w 2128 roku. Czyli za 107 lat! Uważamy, że to stanowczo za długo, a Ty?
 
 Czy chcesz nam pomóc przyśpieszyć ten proces? Włącz się w nasze działania jako: 
 

Koordynator / Koordynatorka ds. Marketingu i Komunikacji

Twoje zadania:
 
1. Tworzenie i realizacja strategii promocji, w tym: 
  • planowanie i realizacja działań marketingowych wspierających budowanie rozpoznawalności oraz sprzedaż programów rozwojowych Fundacji
  • dobór i rekomendacja kanałów i komunikatów do grup docelowych 
  • analiza skuteczności i optymalizacja prowadzonych działań
  • kontrola budżetu i rezultatów akcji marketingowych.
2. Współtworzenie i realizacja planu komunikacji, w tym:
  • Prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych (LinkedIn, FB)
  • Wyszukiwanie adekwatnych treści i samodzielne generowanie contentu 
  • Tworzenie prostych grafik oraz tworzenie wizualizacji produktów we współpracy z działem graficznym
  • Tworzenie treści, obsługa programów mailingowych
  • Organizacja webinarów
  • Koordynacja eventów (współtworzenie koncepcji, spisanie scenariusza, współpraca ze studiem produkcyjnym)
  • Administrowanie i rozwój www
  • Zarządzanie bazą danych
  • Współpraca z agencjami w trakcie realizacji kampanii promocyjnych.
3. Współpraca z mediami oraz partnerami medialnymi fundacji:
  • Dbałość o obecność i spójny wizerunek FLB na rynku, udział w konferencjach, kontakty z mediami
  • Nawiązywanie i prowadzenie relacji z Partnerami.
  • Kogo szukamy?
  • Najważniejsze umiejętności:
  • min. 5 lat doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu planów działań promocyjnych 
  • umiejętność poprawnego pisania i formułowania tekstów (copy writing)
  • znajomość prostych narzędzi graficznych do obróbki filmów i zdjęć (np.Canva)
  • znajomość mechanizmów działania/ zarządzanie profilami/ realizacji kampanii na LinkedIn & FB
  • znajomość programów do wysyłki mailingu (np.Freshmail)
  • podstawowa znajomość obsługi CMS.
Kluczowe kompetencje:
  • umiejętność długofalowego planowania
  • doskonała organizacja pracy
  • umiejętność prowadzenia wielu projektów i samodzielnego ustalania priorytetów
  • zdolności analityczne w optymalizacji działań promocyjnych
  • kreatywność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • znajomość j. angielskiego na poziomie minimum średnim

Mile widziane:

  • zainteresowanie tematyką budowania różnorodności w biznesie
  • zainteresowanie rozwojem kompetencji liderów poprzez programy szkoleniowe, mentoring i coaching
  • doświadczenie w sprzedaży usług rozwojowych.
Proponujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • możliwość uczestniczenia w innowacyjnych  projektach, które pomagają zmieniać świat biznesu na lepszy 
  • możliwość pracy w unikalnym środowisku w bezpośredniej współpracy z najwyższą kadrą menedżerską EY oraz firm i organizacji współpracujących
  • udział w inicjatywach i wydarzeniach Fundacji, warsztatach rozwojowych, spotkaniach 
  • z przedstawicielami biznesu i polityki.
 
Prześlij nam swoje CV i napisz, dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu!
 
Czekamy na Twoją aplikację pod adresem praca@liderkibiznesu.pl 
(w tytule maila wpisz: „Aplikacja – Koordynator / Koordynatorka ds. marketingu i komunikacji”).