Dołącz do nas i poczuj, jak praca staje się pasją!
Od wielu lat jako Fundacja Liderek Biznesu inspirujemy, rozwijamy i propagujemy ideę równości oraz różnorodności w zarządzaniu. Dzięki naszym projektom badawczym i programom rozwojowym wspieramy rozwój liderów, budujemy dialog w biznesie pomiędzy kobietami i mężczyznami oraz skutecznie promujemy korzyści dla biznesu, wynikające z obecności kobiet w zarządzaniu i w sferze ekonomicznej.
Według raportu GLOBAL GENDER GAP REPORT 2021 roku kobiety będą miały równy status ekonomiczny, prawny, społeczny i równe szanse w 2158 roku. Czyli za 136 lat! Uważamy, że to stanowczo za długo, a Ty? Włącz się w nasze działania, żeby przyspieszyc ten proces.
Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko:
Digital Marketing Coordinator
Twoje zadania:
- Wdrażanie planów promocyjnych oraz dbałość o ich zgodność ze strategią działania Fundacji.
- Przygotowywanie komunikacji, w szczególności aktualizacja i optymalizacja stron oraz tworzenie i optymalizacja mailingów.
- Prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych, w tym wyszukiwanie adekwatnych treści i samodzielne generowanie contentu, ze szczególnym naciskiem na LinkedIn.
- Pozyskiwanie i analizowanie danych marketingowych, raportów podsumowujących efekty – wyciąganie wniosków z danych liczbowych.
- Współpraca z grafikami i koordynacja projektów graficznych, w tym przygotowanie briefów
- Koordynacja eventów offline i online (webinary, szkolenia, konferencje).
- Współpraca z partnerami / mediami – realizacja działań PR.
- Analityka i monitorowanie konkurencji.
- Koordynacja projektów, w tym: zarządzanie timingiem, optymalizacja procesów marketingowych (mailingi, SEO, social media), dbałość o wyniki oraz stała optymalizacja działań.
Kluczowe kmpetencje:
- Min 3 lata doświadczenia w digital marketing (analityka, mailingi, social media, automatyzacja).
- Umiejętność pisania i tworzenie treści (mailingi, artykuły, blog).
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia złożonych projektów.
- Wiedza i pasja w obszarze budowania pozycji kobiet w biznesie, oferty rozwoju osobistego oraz mentoringu.
Mile widziane:
- Doświadczenie we wprowadzaniu produktów i usług e-commerce na rynek.
- Doświadczenie w działaniu pozyskiwaniu klientów w social mediach np. LinkedIn.
- Umiejętność pracy z bazami danych.
Wymagania dodatkowe:
- Duża samodzielność.
- Proaktywność - proponowanie innowacyjnych rozwiązań
- Bardzo dobra organizacja pracy i planowania.
- Odpowiedzialność za realizowane zadania.
- Terminowość wykonywanych działań.
Proponujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub B2B
- Mozliwość uczestniczenia w innowacjnych projektach, które pomagają zmienić świat biznesu na lepszy
- Możliwość pracy w unikalnym środowisku z najwyższą kadrą menedżerską EY oraz
firmami i organizacjami współpracujacymi
- Udział w inicjatywach Fundacji, warsztatach rozwojowych i spotkaniach z przedstawicielami biznesu i polityki.
Prześlij nam swoje CV i napisz, dlaczego chcesz dołączyć do zespołu.