X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Regulamin serwisu.
         
PL | EN    KONTAKT
 
 
 
 
Jakie cechy powinien mieć lider w cyfrowym świecie?
dr Aleksander Poniewierski - Globalny Lider Sektora IoT w EY

Dzisiejszy lider musi rozumieć technologię. Jest to potrzebne, żeby móc podjąć dyskusję z ekspertami o sztucznej inteligencji, blockchain’ie, IoT, czyli zagadnieniach, które stanowią o być albo nie być dzisiejszego biznesu. Lider musi to rozumieć, bo to ostatecznie on jest odpowiedzialny za swój biznes, a nie wynajęty ekspert, który dodatkowo łatwo zorientuje się, że ma do czynienia z ignorantem co zwiększy jego pokusy do przeprowadzenia kosztownych eksperymentów. Oczywiście na koszt lidera. Jeśli zatem lider rozumie jako sztuczną inteligencję, możliwość szybkiego wykonania obliczeń przez maszynę, a nie widzi w niej możliwości optymalizacji wielu procesów w swojej organizacji – jest skazany na porażkę.

 

Czytaj więcej »
 
 
 
Negocjuj, Kobieto!
Ewa Szejner

Jedną z rzeczy, których nauczyłam się w drodze na szczyt, jest umiejętność pytania, na ile pieniędzy zasługuję i ile pieniędzy dostanę.

Jestem świetną raperką.  Wychodzę na scenę i porywam tłum, sprawiam, że moi fani są szczęśliwi. To jest warte dużych pieniędzy, a ja chcę być za to dobrze wynagradzana.

Jestem świetna w tym co robię i nie wstydzę się oczekiwać godziwego wynagrodzenia.”

Nicki Minaj, piosenkarka, kwiecień 2016

Czytaj więcej »
 
 
 
Zarządzanie różnorodnością. Ważny trend biznesowy czy fanaberia konsultantów?
Agnieszka Bilińska, Romeo Grzębowski

Zarządzanie różnorodnością to strategia zarządzania, która zakłada, że różnorodność w miejscu pracy jest jednym z kluczowych zasobów organizacji, przyczyniających się do jej rozwoju oraz realizacji celów biznesowych.

Czytaj więcej »
 
 
 
Śniadanie z Liderką z Beatą Pawłowską, szefową Oriflame Polska oraz Regionu Europy Centralnej rozmawia Agnieszka Maciejewska, Prezes Zarządu Fundacji Liderek Biznesu
Opracowanie: Joanna Nowocień

„Pierwszy raz w życiu pracując czuję, że robię coś dobrego” – Beata Pawłowska, szefowa Oriflame

 

Czytaj więcej »
 
 
 
Jak odnaleźć swoją drogę?
Agnieszka Bilińska - Executive Coach, Mentor, CEO w firmie doradczej Trusted Communication

Czyż nie jest to marzenie większości z nas, aby mieć pracę, która jest naszą pasją, realizować się w niej i spełniać? Robić to, co się naprawdę kocha i być na swojej drodze?

Wierzę, że nie ma rzeczy niemożliwych i na wszystko można mieć dobry plan, który przybliży nas do realizacji marzeń. Co zrobić, żeby znaleźć się na swojej drodze, realizować się w pracy swoich marzeń, robić to, co się uwielbia i mieć poczucie spełnienia?

 

Czytaj więcej »
 
 
 
Dylemat mentora
Agnieszka Bilińska - Executive Coach, Mentor, CEO w firmie doradczej Trusted Communication

Nie każda relacja mentoringowa jest łatwa i oczywista. Mentorzy – pomimo starań, dobrego przygotowania i dobrych chęci – zawsze muszą stawić czoło różnym wyzwaniom. Najczęstszym z nich jest oddalanie się od wyznaczonego przez mentee celu mentoringowego albo nieustanne krążenie wokół tych samych zagadnień i brak odczuwalnego „kroku naprzód” w realizacji celu.

Czytaj więcej »
 
 
 
Uważność Mentora
Agnieszka Bilińska

Jakie kompetencje powinien mieć mentor? Jakiego konkretnego narzędzia użyć w danej sytuacji? Literatura biznesowa pełna jest różnych modeli przedstawiających sposoby prowadzenia efektywnych sesji mentoringowych. Niewątpliwie są to potrzebne i wzbogacające kompetencje mentora publikacje, ja jednak chciałabym wrócić do podstaw, które – mam wrażenie – często są albo zaniedbane, albo nie zwraca się na nie uwagi, bo wydają się zbyt oczywiste.

Czytaj więcej »