Pierwsza edycja Programu Mentoringowego w Poznaniu w 2016 roku obejmuje:
- Spotkanie Inauguracyjne;
- Indywidualne sesje mentoringowe z doświadczonymi liderkami i liderami biznesu (min. 6 spotkań);
- Warsztaty dla Mentee poświęcone tematyce rozwoju zawodowego;
- Profesjonalne wsparcie Mentorów poprzez warsztaty i superwizje;
- Uroczyste zakończenie programu.
Uczestnicy programu otrzymują:
- Opiekę koordynatora oraz opiekuna merytorycznego programu;
- Materiały dydaktyczne;
- Dyplom potwierdzający udział w programie.
Po zamknięciu rekrutacji do Programu Fundacja dokonuje analizy nadesłanych zgłoszeń oraz dobiera pary Mentor - Mentee, po czym wybrane osoby otrzymują potwierdzenie przyjęcia do programu. Pary dobieramy w ten sposób, aby współpraca miała szansę przynieść jak najlepsze efekty, dlatego nie możemy zagwarantować wszystkim chętnym przyjęcia do programu - prosimy o wyrozumiałość.
Czas trwania Programu:
- Kwiecień/Maj 2016 - rekrutacja Mentorów i Mentees
- Maj 2016 - ogłoszenie wyników
- Czerwiec 2016 - inauguracja programu, pierwsze warsztaty
- Czerwiec - Styczeń 2017 - indywidualne sesje mentoringowe / warsztaty rozwojowe
- Styczeń 2017 - podsumowanie efektów programu
- Luty 2017 - uroczyste zakończenie programu
Więcej informacji:
Ewelina Romańczuk
Koordynator Projektów
ewelina.romanczuk@liderkibiznesu.pl
Tel. +48 519 511 608