Na obecnym niesłychanie konkurencyjnym rynku, gdzie trwa walka o dobrych kandydatów, firmy zaczynają szukać sposobów na zwiększenie zaangażowania i kreatywności ludzi. A w zespołach zróżnicowanych pod względem płci i, wieku czy mentalności o wiele lepiej się talenty, zwiększa zaangażowanie oraz kreatywności. Tutaj bardzo przydają się umiejętności komunikacyjne kobiet, ich dążenie do konsensusu. Trzeba więc stale przypominać, że wejście kobiet do zarządów przynosi konkretna wartość i poprawia efektywność biznesu mierzoną konkretnymi wskaźnikami.
Czytaj więcej »Co najmniej 30-proc. udział kobiet w organach zarządzających przedsiębiorstw przekłada się na 6-proc. poprawę wyników finansowych. Jak wypadają spółki z GPW?
Czytaj więcej »Dążenie do równości płci w biznesie jest ekonomiczną koniecznością, przekonuje Iwona Kozera, założycielka Fundacji Liderek Biznesu i Partner EY.
Czytaj więcej »