Warsztaty z Aleksandrą Ślifirską - Wystąpienia medialne Liderek Biznesu. Sztuka tworzenia profilu publicznego.
Kolejne już warsztaty dotyczyły wystąpień medialnych. Zorganizowało je Wydawnictwo Naukowe PWN i zaprosiło Fundację, ponieważ rozpoczęliśmy ściślejszą współpracę. Warsztaty prowadziła Aleksandra Ślifirska, ekspert szkoleń medialnych dla menedżerów, prezesów i właścicieli biznesów, a także autorka książki wydanej właśnie przez PWN "Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów". Przekazała kilka najważniejszych zasad wystąpień publicznych, w tym przede wszystkim medialnych. Główna intencją dziennikarzy jest zainteresowanie i zabawienie widza, mówiła Ślifirska, dlatego nie wolno dać się wciągnąć w poboczne wątki rozmowy. Idąc do telewizji musimy wiedzieć, co chcemy powiedzieć, do kogo mówimy i jaki chcemy osiągnąć efekt. Nie bójmy się mówić o sukcesach, zachęcała dodając, że prawdziwy lider nie opowiada o sobie, tylko o swoich współpracownikach. Aleksandra Ślifirska pokazała też kilka tricków ułatwiających występy publiczne, jak prawidłowe oddychanie, ćwiczenia z dykcji oraz przeprowadzanie i nagrywanie wywiadów z samym sobą. W takim wywiadzie warto sobie zadać pytania, na które naprawdę chce się odpowiedzieć, a potem przeanalizować całość, zalecała Ślifirska. Częścią warsztatów była także dyskusja o tym, jakie błędy kobiety-liderki popełniają w mediach i jak powinny projektować własny wizerunek. « Powrót do listy wydarzeń |