X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Regulamin serwisu.
         
PL | EN
 
 
 
 
Model Przywództwa Nowej Rzeczywistości - "Leading Women"
2020-12-07
 
 

Agnieszka Bilińska, trenerka i ekspertka w obszarze przywództwa, we współpracy z Fundacją Liderek Biznesu opracowała "Model przywództwa nowej rzeczywistości - Leading WOMEN". Model powstał na podstawie szerokich doświadczeń międzynarodowych związanych z globalną transformacją modelu przywództwa w erze "new normal" i na bazie ankiety przeprowadzonej wśród absolwentek programu Leading Women z lat 2017 - 2020 Absolwentki programu zostały w ankiecie poproszone o wskazanie kluczowych kompetencji przywódczych w nowej rzeczywistości, z jaką mierzymy się od marca 2020.  

Model Przywództwa Nowej Rzeczywistości - Leading Women, który opracowałam we współpracy z Fundacją Liderek Biznesu, jest nieuchronną koniecznością globalnego biznesu. Nowy Model wymaga od liderów perfekcyjnego łączenia kompetencji takich jak: siła mentalna, empatia, dbałość o innych, odwaga, myślenie strategiczne, kreowanie zmiany i poszukiwanie różnorodności. – Agnieszka Bilińska, autorka Programu Rozwojowego „Leading Women”, CEO  Trusted Communication.

150 managerek średniego i wysokiego szczebla, będących absolwentkami dziewięciu edycji Programu Rozwojowego Leading Women w latach 2017-2020, odpowiedziało na 3 pytania:

  • Które z wymienionych cech / kompetencji przywódczych uważasz za najważniejsze w ciągu ostatnich 6 miesięcy?
  • Po które z poniższych cech / kompetencji sięgałaś najczęściej w ciągu ostatnich 6 miesięcy?
  • Które z poniższych cech / kompetencji chciałabyś rozwijać w przyszłości?

Podstawowe kompetencje nowego przywództwa wskazane przez absolwentki programu rozwojowego Leading Women to: empatia, dbałość o innych, odwaga, siłą mentalna, myślenie strategiczne,  kreowanie zmiany, poszukiwanie różnorodności. Myślę, że dzisiaj większość z nas może się zgodzić ze stwierdzeniem, że fundamentem skuteczności liderów w dobie "New Normal" są wartości - takie jak: zaufanie, uczciwość i szczerość. Lider Nowych Czasów nie tylko interesuje się osiąganiem celów biznesowych przez pracowników, ale przed wszystkim pokazuje im swoje dojrzałe i ludzkie oblicze oraz całościowo dba o ich dobro. – Iwona Kozera, Fundator Fundacji Liderek Biznesu

Ankieta została przeprowadzona we wrześniu i październiku 2020 roku.

Model Przywództwa Nowej Rzeczywistości "Leading Women" Fundacji Liderek Biznesu

 
« Powrót do listy materiałów