X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Chcieć, móc, potrafić. Dlaczego ludzie nie robią tego, co powinni, Ewa Jochheim, Iwona Kokoszka, Wydawca Instytut Durkalskiego, Warszawa 2019
Ewa Jochheim, Iwona Kokoszka, Wydawca Instytut Durkalskiego, Warszawa 2019
 
 

W publikacji „Chcieć, móc, potrafić” każdy menadżer znajdzie wskazówki jak przygotować siebie, swój zespół, a także organizację na wyzwania przyszłości. Pomoże mu w tym nowatorska, a zarazem uniwersalna metoda uwzględniająca indywidualizm pracowników, która polega m.in. na:

  • jednostkowym traktowaniu każdego z pracowników i indywidualnym podejściu do pracy zespołowej;
  • rozwijaniu pracowników w zgodzie z ich wrodzonym potrzebami wewnętrznymi;
  • zastąpieniu narzędzi  zewnętrznego angażowania elementami z zakresu motywowania wewnętrznego.

„Chcieć, móc, potrafić” to propozycja dla każdego menedżera zmagającego się z chorobą nieefektywności. Niezbędnik, który przekłada wiedzę psychologiczną na realia i potrzeby współczesnego biznesu i zawiera:

  • 22 naturalne style zarządzania i mechanizmy działania (każdy może mieć ich kilka)
  • różnice w postrzeganiu innych – co z tego wynika dla atmosfery i skuteczności w pracy
  •  model diagnozowania braku efektywności w zespole, w firmie
  • 32 wskazówki jak i jakie cele wyznaczać oraz jak je komunikować, aby pracownicy mogli osiągnąć poczucie spełnienia (flow)
  • 32 sposoby redukcji stresu w zespole poprzez odpowiedni dobór celów, zadań
  • 31 sposobów jak i za co chwalić pracowników
  • test samooceny badający potrzeby wewnętrzne człowieka.

Opisane w książce podejście pozwala nie tylko skutecznie podnosić wyniki oraz motywować pracowników, budować turkusowe organizacje, a także po prostu sprawiać, by ludzie z chęcią przychodzili do pracy.

 

« Powrót do listy książek
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age