X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Doktryna jakości
Andrzej Jacek Blikle, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2017
 
 

Profesor Andrzej Blikle, naukowiec i twórca jednej z najbardziej znanych polskich marek słodyczy, po raz kolejny dowodzi przewagi partycypacyjnej organizacji nad tradycyjnym zarządzaniem i motywacją z kijem oraz marchewką w rolach głównych. Swoją kultową publikację pt. Doktryna jakości (uznaną m.in. za najlepszy poradnik ekonomiczny i najlepszą pracę z nauk o przedsiębiorstwie) wzbogacił o praktyczną metodykę wdrażania turkusowego TQM. Opiera się ona na przekonaniu, że budowanie turkusowej organizacji to przede wszystkim porzucenie utartych nawyków i skupienie się na stworzeniu przyjaznego miejsca pracy, co w efekcie zaowocuje lepszymi wynikami. Stworzenie organizacji, która zarządza się sama.

« Powrót do listy książek
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age