X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Zarządzanie różnorodnością. Ważny trend biznesowy czy fanaberia konsultantów?
Agnieszka Bilińska, Romeo Grzębowski
 
 
Zarządzanie różnorodnością to strategia zarządzania, która zakłada, że różnorodność w miejscu pracy jest jednym z kluczowych zasobów organizacji, przyczyniających się do jej rozwoju oraz realizacji celów biznesowych.
 
Coraz częściej słyszymy o ryzykownych konsekwencjach braku realizowanej strategii różnorodności. Może strategia ta powinna być dzisiaj obowiązkiem?
 
Dzisiejsze doświadczenia biznesowe przekonują, że jest wiele korzyści wynikających z zarządzania różnorodnością. Do najbardziej oczywistych są korzyści finansowe, które firma osiąga np. zatrudniając większą ilość kobiet na najważniejszych stanowiskach zarządczych.
 
Jakie konkretne korzyści może osiągnąć Twoja firma?
 
Czy dzisiejsze realia pozwalają na swobodne wprowadzenie i realizowanie strategii różnorodności w firmach? Jak pokonać bariery?
 
 Z pewnością realizowanie strategii różnorodności odbywa się poprzez różnego rodzaju narzędzia. Jakie?
 
Czy wszystkie sprawdzają się w naszych realiach biznesowych?
 
Jeżeli stawiasz sobie podobne pytania, ważny jest dla Ciebie temat różnorodności i chcesz poznać możliwe rozwiązania i narzędzia, przyjdź na warsztat Fundacji Liderek Biznesu 18 października w Warszawie. 
« Powrót do listy wpisów
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age