X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Regulamin serwisu.
         
PL | EN    KONTAKT
 
 
 
 

Feedback i Delegowanie Odpowiedzialności

Prowadząca: MAŁGORZATA WARDA , Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa 8- 9 lutego 2024
3 600,00 zł
brutto

Cena netto: 2 926,83 zł
Produkt niedostępny
SZCZEGÓŁY | PROGRAMWARUNKI UDZIAŁU I ZAPISY 
 

 
Certyfikowane warsztaty stacjonarne z Małgorzatą Wardą, pt:
FEEDBACK I DELEGOWANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
 

 

Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne to w dzisiejszej dynamicznej rzeczywistości biznesowej warunek konieczny do efektywnego zarządzania zespołem. Zaawansowana wiedza dotycząca psychologicznych aspektów komunikacji międzyludzkiej oraz dobrze opanowane kompetencje mentoringowo-coachingowe to aktualnie MUST HAVE nowoczesnego lidera.

 
 
Warsztaty "FEEDBACK I DELEGOWANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI" to doskonała okazja do zdobycia i praktycznego wdrożenia wiedzy z obszaru psychologii zarządzania i komunikacji interpersonalnej. To także czas na poznanie konkretnych narzędzi wspierających menadżerów w udzielaniu informacji zwrotnej w sposób przyjazny dla mózgu i delegowaniu zadań w sposób, który pomaga odblokować potencjał współpracowników i działa na zespół motywująco. 
 

 

Czy to szkolenie jest dla Ciebie? Sprawdźmy!

 
Te warsztaty są dla Ciebie, jeśli:

- Masz potrzebę poszerzenia swoich horyzontów,

- Chcesz wznieść swoje kompetencje liderskie i komunikacyjne na wyższy poziom,

- Szukasz rozwiązań i narzędzi opartych na praktycznym doświadczaniu, a nie teorii i chcesz doświadczyć inspirujących ćwiczeń warsztatowych w praktyce,

- Widzisz potrzebę zmiany utartych schematów w komunikowaniu się z zespołem - szczególnie w zakresie udzielania informacji zwrotnej i delegowania,

- Czujesz, że bliski jest Ci partycypacyjny styl zarządzania i chcesz promować kulturę odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań,

- Interesuje Cię najnowsza wiedza z obszaru psychologii zarządzania i neuroprzywództwa,

- Chcesz poznać nie tyko doświadczenia i rozwiązania prowadzącego, ale także czerpać inspiracje od innych uczestników.

 


 

VIDEO-ZAPROSZENIE NA WARSZTATY 

 

 

 

Benefity:

- Charakter warsztatowy szkolenia (case study z ćwiczeniami i konsultacjami, zastosowanie wiedzy w praktyce)

- Program stworzony na bazie konsultacji, feedbacku czy ankiet manadżerów wielu firm

- Dyplom uczestnictwa i materiały bonusowe po szkoleniu

- Praktyczne narzędzia i materiały

- Rzetelna wiedza

- Materiały bonusowe po warsztatach

- Opieka eksperta i panel konsultacyjny, podczas którego można skonsultować niejasne kwestie i omówić problmy z własnej praktyki z trenerką

- Możliwość indywidualnych sesji mentoringowych 1:1 po warsztatach z rabatem

- Lunch i przerwy kawowe

 


 

Prowadząca: Małgorzata Warda 

 
Trenerka kompetencji liderskich z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zróżnicowanymi zespołami. Akredytowana międzynarodowo mentorka biznesowa i executive coach, praktyk biznesu, wykładowczyni MBA. Doświadczenie menadżerskie zdobywała w globalnych korporacjach w obszarze sprzedaży i zarządzaniu zespołami na stanowiskach Dyrektora Handlowego i Generalnego.
 
Małgorzata Warda jest praktykiem zarządzania, wykładowczynią MBA, trenerką i mentorką biznesu. Poprzez szkolenia, warsztaty, mentoring i executive coaching skutecznie wspiera kadrę zarządzającą i liderów w wyzwaniach związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem, jak również w efektywnej komunikacji interpersonalnej.
 
Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu, sprzedaży i marketingu, które zdobywała pracując w międzynarodowych korporacjach jako m.in., Key Account Manager, Dyrektor Handlowy i Dyrektor Generalny oraz zarządzając dużymi zespołami 200 + w formule zdalnej, stacjonarnej, projektowej i hybrydowej. Przeprowadzała firmy i zespoły przez zmiany i restrukturyzacje.
 
Ukończyła z wyróżnieniem studia Executive MBA, jak również studia magisterskie z obszaru lingwistyki stosowanej. Stąd wzięły się jej zainteresowana kwestiami związanymi z neurolingwistyką w kontekście skutecznego zarządzania i efektywnej komunikacji międzyludzkiej. Bliskie jest jej przywództwo oparte na empatii i autentyczności lidera, a także rozwijaniu kultury odpowiedzialności w zespołach za realizowane zadania.
 
W 2023 roku została wyróżniona na liście „Top 15 Coachów w Warszawie 2023”. Jako jedna z nielicznych osób w Polsce, uzyskała dwie akredytacje międzynarodowe w obszarze mentoringu i coachingu – jedną z nich jest akredytacja na poziomie Senior Practitioner wydana przez European Mentoring & Coaching Council. Jej ulubionym cytatem oddającym ideę mentoringu i szkoleń z obszaru przywództwa są słowa R. Kiosaki „Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”.
 

 

Rekomendacje uczestników poprzednich edycji:

 

 

Adresatami szkolenia są:

- Menadżerowie i liderzy zespołów i projektów,

- Dyrektorzy Działów,

- Szefowie i Kierownicy Działów,

- Liderzy HR,

- Właściciele firm,

- Przedsiębiorcy,

- Wszyscy, którzy z ludźmi i poprzez ludzi realizują cele biznesowe.

 


 

Ramowy Program Warsztatów:

Moduł 1: Podstawy neurokomunikacji w procesie feedbacku

       - rola neurolingwistyki przy udzielaniu informacji zwrotnej

       - co jest trudne w procesie feedbacku?

       - brain friendly feedback czyli jak zaplanować sesję informacji zwrotnej przyjazną dla mózgu?

       - potrzeby społeczne mózgu w procesie feedbacku

       - psychologiczne podstawy konstruowania informacji zwrotnej

       - rola intencji w procesie feedbacku

       - 6 zasad skutecznego feedbacku w życiu zawodowym i prywatnym

 

Moduł 2: Feedback & Upward Feedback

      - zasady, narzędzia do udzielania feedbacku i  ćwiczenia

      - feedback vs ocena – różnice

      - upward feedback - jak stworzyć warunki do przekazywania informacji zwrotnej przełożonemu ?

      - modele wspierające udzielanie informacji zwrotnej:  STAR, FUKO & GOLD

      - case’y i ćwiczenia praktyczne oparte na scenariuszach

 

Moduł 3: Rola doceniania

      -  zasady Johna Gottmana

      -  recognition factor i jego rola w zarządzaniu

      -  bezpieczeństwo psychologiczne w zespole

      -  algorytmy psychologiczne i ich przełożenie na funkcjonowanie w zespole

 

Moduł 4: Delegowanie zadań i odpowiedzialności

       - czym się różni ratowanie od pomagania? – różnice psychologiczne

       - accountability culture czyli kultura odpowiedzialności – co to takiego?

       - model przywództwa wg K. Blancharda – zastosowanie w praktyce

       - wykorzystanie modelu GROW w zarządzaniu i rozmowach rozwojowych – ćwiczenie

       -  macierz pruska  i jej zastosowanie w zarządzaniu zespołem

 

Podsumowanie i panel konsultacyjny

 

Wszystkie moduły bazują na case'ach, przykładach praktycznych i ćwiczeniach i są uzupełnione o niezbędną dawkę teorii. 

 


 
Warunki i szczegóły dot. udziału:
UWAGA Koszt udziału - 3600 PLN brutto (z VAT), w przypadku zgłoszenia więcej niż 1 osoby oferujemy cenę 3300 PLN brutto/osoba
Bezkosztowa rezygnacja z udziału w warsztacie możliwa jest najpóźniej na 14 dni przed terminem
- Nieobecność na warsztacie nie jest podstawą do zwrotu opłat
- Zakup udziału jest równoważny z akceptacją warunków uczestnictwa w warsztacie
- Po mailowym potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia udziału, w kolejnym mailu otrzymasz link ze szczegółami dotyczącymi warsztatów, które odbędą się 8 lutego, g. 10:00-17:00 oraz 9 lutego 2024, g. 9:30-16:30, stacjonarnie, w Warszawie (Rondo ONZ 1),
- Wszelkie zapytania dotyczące warsztatów prosimy kierować na adres: fundacja@liderkibiznesu.pl.
 
Zapisz się