X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Śniadanie z Liderką Barbarą Sołtysińska, założycielką i właścicielką IndaHash
 
 

Bohaterką kolejnego Śniadania z Liderką była Barbara Sołtysińska, współzałożycielka LifeTube oraz założycielka IndaHash, 29 -letnia absolwentka marketingu i PR na Uniwersytecie Warszawskim. Aktywność zawodową rozpoczęła w wieku 19 lat jako stażystka w MSL Group, jednej z warszawskich agencji PR. W wieku 26 lat wpadła na innowacyjny wówczas pomysł założenia LifeTube, kanału promującego twórców internetowych.

Najnowszym dzieckiem Sołtysińskiej jest start-up IndaHash, który powstał na początku 2016 roku i w przeciągu niespełna 15 miesięcy dynamicznie się rozwinął - obecnie realizuje kampanie reklamowe w 40 krajach. Rok temu w marcu firma zatrudniała 6 pracowników w siedzibie głównej w Warszawie. Dziś jest to 80 pracowników w Polsce oraz w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Stanach Zjednoczonych.

Barbara Sołtysińska opowiadała również o tym jakie są zalety nowoczesnego marketingu przy współpracy z tzw. "digital influencerami". Grupa ta charakteryzuje się większą autentycznością, co też przekłada się na sympatię i wiarygodność konsumentów. Według badań, które przytaczała Basia, około 92% konsumentów ufa bardziej rekomendacjom innych ludzi niż tradycyjnym reklamom. Potwierdza to również Raport McKinseya, który mówi, że „zwykli ludzie” cieszą się 7x większym zaufaniem. W tym samym raporcie widnieje informacja, iż  każdy 1 dolar wydany na marketing z pomocą digital influencera zwraca się firmie w przychodzie w kwocie 6,5 dolara.

Barbara opowiadała również o tym, na jakich rynkach ma zamiar się skupić. Są to Stany Zjednoczone, ale również rynek afrykański, który ma duży potencjał.

Prywatnie Basia jest fanką podróży, książek i gotowania.

Spotkanie poprowadził Kazimierz Klonecki – partner EY.

 

  

  

  

  

  

« Powrót do listy wydarzeń
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age