X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Warsztat z Aleksandrą Ślifirską "Na jakim etapie jest tworzenie Twojej marki osobistej?"
 
 

Aleksandra Ślifirska jest doradcą w obszarze strategicznej komunikacji firm. Tworząc własną markę - czy firmową czy osobistą - należy, mówiła, przede wszystkim zidentyfikować odbiorcę przekazu, a następnie dostosować do niego sam przekaz. Strategia biznesowa, stwierdziła Ślifirska, to w 90% strategia komunikacji z rynkiem oraz wewnątrz spółki.

Ale, dodała, komunikacja to także wartości i emocje. Określając odbiorców trzeba ich na tyle dobrze znać, by wiedzieć, jakimi wartościami oraz emocjami należy się posługiwać. Dopiero mając tę wiedzę warto, zdaniem Ślifirskiej, wybierać narzędzia komunikacji.

Uczestnicy warsztatów dyskutowali nad tym, czy rozpoznawalność w biznesie jest potrzebna. Ostatecznie uznano, że jest i wszyscy sprawdzili, jak się pozycjonują w internecie. Największą kontrowersję wywołały media społecznościowe. Rozmawiano o tym, w których należy być, a w których nie; jak zarządzać swoją obecnością w mediach społecznościowych oraz jak segmentować odbiorców.

Dzięki warsztatom uczestnicy zrobili audyt własnej marki, poznali różne narzędzia komunikacji i nauczyli się tworzyć strategię komunikacyjną dla dokładnie określonych grup odbiorców.

 

  

  

  

  

  

« Powrót do listy wydarzeń
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age