X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Śniadanie z Liderkami - Jolantą Zwolińską i Małgorzatą Chełkowską, założycielkami Yonelle
 
 

Ostatnie, już wakacyjne, Śniadanie z Liderką, odbyło się w warszawskiej Stacji Mercedes. Spotkałyśmy się z założycielkami firmy kosmetycznej Yonelle Jolantą Zwolińską oraz Małgorzatą Chełkowską.

Gościem była także gospodyni – Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor komunikacji w Mercedes-Benz Polska, która opowiedziała o projekcie „She is Mercedes”. Celem projektu jest zmiana komunikacji marketingowej, która w sektorze motoryzacyjnym jest skierowana do mężczyzn. Uczymy naszych doradców handlowych, mówiła Łabno-Falęcka, jak rozmawiać z kobietami.

 

Yonelle to już trzecia firma kosmetyczna Jolanty Zwolińskiej. Pytana przez Magdalenę Hajduk, członka zarządu Fundacji, jak przejść przez tyle zmian, Zwolińska odpowiedziała, że nigdy nie umiała się godzić na rzeczy, które jej nie odpowiadają. Opuściłam Sorayę, którą stworzyłam, dlatego, że moi wspólnicy mieli inną koncepcję rozwoju firmy. Każda decyzja o odejściu, mówiła, pozwoliła mi stworzyć coś nowego i lepszego. Według założycielki Yonelle do prowadzenia biznesu konieczny jest optymizm, bo nagrodą za wszelkie trudności jest radość z tworzenia innowacyjnych produktów i zadowolenie klientów.

 

Małgorzata Chełkowska i Jolanta Zwolińska pracowały razem w drugiej firmie stworzonej przez Zwolińską, czyli w Dermice. Chełkowska, dr nauk chemicznych, zarządzała działem wdrożeń. Obie panie zaczęły aktywnie uczestniczyć w konferencjach, prowadziły badania naukowe i zachwyciły się nanodyskami, które zwiększają przenikanie substancji odżywczych do skóry. I tak powstała Yonelle, firma, którą z sukcesem prowadzą. 

 

   

   

   

« Powrót do listy wydarzeń
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age