X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Warsztat z Dariuszem Tarczyńskim- Poznań
 
 

Pierwszy warsztat Fundacji w Poznaniu poprowadził dr Dariusz Tarczyński, psycholog biznesu, założyciel i dyrektor Instytutu Nieinwazyjnej Analizy Osobowości. Tematem szkolenia była „Sztuka uwodzenia w biznesie”.

Dr Tarczyński w trakcie wykładu mówił o różnicach w sposobie komunikacji pomiędzy kobietami i mężczyznami. Wskazywał też, jak z tych różnic korzystać, aby osiągnąć zmierzony cel, przy założeniu, że każda forma wymiany/komunikacji jest transakcją, a każda transakcja sprzedażą. Podkreślał, jak istotna ze sprzedażowego punktu widzenia jest umiejętność uzyskania zadowolenia, równoznacznego z założonym wynikiem.


Dr Tarczyński mówił również o unikalnych umiejętnościach i predyspozycjach zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Podkreślał przy tym, że standardy komunikacji wymyśliły kobiety i to one są w tym najlepsze, tylko czasem o nich zapominają i nie stosują we współpracy z płcią przeciwną, co rodzi konflikty. Mówił o mechanice działania kobiet z psychologicznego punktu widzenia i co z tego wynika w biznesie i życiu prywatnym. Według niego „zbyt często staramy się udowodnić za wszelką cenę, że jesteśmy profesjonalne, zapominając, że w biznesie podstawą jest budowanie bliskich relacji i że to one tak naprawdę gwarantują zawodowy sukces, będąc jego najważniejszą składową”. Żartował, że kontrakty podpisuje się sercem, więc najpierw trzeba dotrzeć do serca drugiej osoby, żeby nawiązać z nią trwałą i korzystną współpracę.


Podsumowując wykład jeszcze raz podkreślił, że należy bardziej koncentrować się na stawianiu i realizowaniu celów, a nie na udowadnianiu swojego profesjonalizmu. Na koniec zaprezentował techniki „uwodzenia w biznesie”, pokazał jak rozmawiać z drugą stroną i działać tak, żeby zbudować relację pomimo różnicy zdań.





« Powrót do listy wydarzeń
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age