X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Warsztat z Profesorem Rafałem Ohme: Zadbasz o innych, gdy zadbasz o siebie. Wstęp do Mind Spa.
 
 


Prof. Rafał Ohme jest ekspertem w dziedzinie emocji i pionierem w obszarze neuronauki konsumenckiej. Od 20 lat prowadzi badania i konsultacje na temat emocji w komunikacji i zarządzaniu.

Na początku warsztatów wszyscy uczestnicy musieli rozwiązać test, który pokazywał, co każdy myśli o sobie i w jaką wizję samego siebie wierzy, w jaką chciałby wierzyć oraz co mówi o sobie, choć w to nie wierzy. 

Potem Rafał Ohme zrobił krótki wykład o neuronauce, która analizuje pracę mózgu w czasie rzeczywistym. Neuronauka pozwala zarządzać emocjami i jest ważna w działaniach marketingowych oraz zarządczych. W przypadku tych pierwszych pokazuje, co należy mówić klientom, w drugich - co motywuje pracowników. Wg. Rafała Ohme neuronauka odkryła, że to ciało informuje i zarządza umysłem, a nie - jak do tej pory sądzono - odwrotnie. 

Sporą część warsztatów zajęło przełożenie zasad neuronauki na przywództwo. Ohme pokazywał, że ludźmi trzeba zarządzać poprzez smart power, dzieki której zespół chce robić to, czego chce lider. Nagrody i kary są potrzebne, ale nie wystarczają, lider musi mieć także wizję i wartości, bo to one - mówił Ohme - przyciągają pracowników. Podkreślał, że emocje motywują skuteczniej niż logika. I to one tworzą innowacje. 

Druga część warsztatów była poświęcona omówieniu wyników testu. W kilku przypadkach średnia była wielokrotnie wyższa niż wśród innych badanych grup. 89% uczestników naszych warsztatów wie, że się rozwija. Wyzwania motywują aż 86% z nich. Praktycznie dla wszystkich, bo dla 97% uczestników, rozwój zawodowy jest bardzo ważny. Dla 89% takim rozwojem jest praca. Każdy z uczestników warsztatów - jeśli chciał - mógł po warsztatach dostać spersonalizowaną analizę testu.









 

 


 

« Powrót do listy wydarzeń
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age