X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Spotkanie z Bohaterkami książki "Liderki Biznesu. Jak zwyciężać i zmieniać świat"
 
 

Dzień Kobiet świętowałyśmy promując książkę, którą Fundacja wydała razem z PWN (więcej informacji o książce tutaj).

Dorota Siudowska-Mieszkowska z PWN powiedziała, że wydawnictwo docenia siłę kobiet i dlatego postanowiło stworzyć całą serię książek biznesowych, których bohaterkami i czytelniczkami są kobiety.

O książce, a tak naprawdę o swoim życiu i karierze zawodowej, rozmawiały: Krystyna Boczkowska, prezes firmy Bosch, Joanna Klimas, projektantka, Beata Osiecka, prezes firmy Kinnarps oraz Jolanta Zwolińska, właścicielka firmy Yonelle. Panel prowadziła Iwona Kozera, założycielka Fundacji.

Długą dyskusję wywołało hasło "zmiana". Iwona Kozera pytała się, na ile ważna jest dla bohaterek książki potrzeba zmiany, na co Krystyna Boczkowska odpowiedziała, że ona po prostu jest liderem zmiany. Gdyby nie to, dodała, nigdy nie doszłabym do tego, co mam teraz. Beata Osiecka twierdziła, że jest uzależniona od zmiany, a Zwolińska przypomniała, że zawsze zmieniała to, co jej się nie podoba. Jej zdaniem optymizm to poszukiwanie zmiany i lepszych rozwiązań.

Jak się okazało, wszystkie uczestniczki panelu, z wyjątkiem Joanny Klimas, rozładowują stres poprzez sport. Krystyna Boczkowska nie wyobraża sobie tygodnia bez kilku godzin gry w tenisa, a Beata Osiecka nazywa uprawianie sportu medytacją. Joanna Klimas przyznała się, że od lat obiecuje sobie regularne uprawianie sportu, ale - dodała - jakoś to się nie udaje.

Spotkanie zakończył dr hab. Rafał Ohme, który podsumowując książkę stwierdził, że wszystkie jej bohaterki umieją budować relacje, kierują się jasno określonymi wartościami oraz mają wizję - nie tylko siebie, ale przede wszystkim biznesów, którymi zarządzają. W takich firmach, z takimi szefami chce się pracować, i takie firmy pracownicy wybierają najchętniej, dodał.

 

 

                n                

 

« Powrót do listy wydarzeń
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age