X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Regulamin serwisu.
         
PL | EN
 
 
 
 
Webinar z cyklu: #LiderwZmianie, spotkanie z dr Aleksandrem Poniewierskim - Globalnym Liderem sektora IoT w EY
 
 

14 maja br. odbył się kolejny webinar z cyklu #LiderwZmianie z dr Aleksandrem Poniewierskim - Globalnym Liderem sektora IoT w EY oraz liderem doradztwa nowych technologii na terytorium Europy, Afryki, Bliskiego Wschodu i Indii (EMEIA), uznanym na całym świecie ekspertem w dziedzinie bezpieczeństwa cybernetycznego i ochrony infrastruktury krytycznej. Temat przewodni spotkania brzmiał "Lider ery social distancing. Czy coś się zmienia?"

Rozmowę poprowadziła Agnieszka Maciejewska, Prezes Fundacji Liderek Biznesu, która m.in. pytała: Jak wygląda przywództwo w dobie technologicznej transformacji, czyli jakich liderów potrzebujemy w kryzysie? Czy wirtualne przywództwo zastąpi tradycyjne zarządzanie? Czy uskrzydlający lider jest odpowiedzią na kryzys? Czy empatia w społeczeństwie to element chwilowy czy pozostanie z nami na stałe? Kto zyska na Covid?

Podczas niezwykle inspirującego i merytorycznego spotkania, Aleksander Poniewierski podkreślił, że tak naprawdę dziś nikt do końca nie wie, jak będzie wyglądał świat po Covid-19 i jaki pandemia zmieni biznes czy usługi. Pewne jest natomiast to, że zmieni się klient i sposób korzystania z produktów i usług. Niezwykle ważna stanie się również odpowiedzialność biznesu, zarówno za swoich klientów, jak i pracowników. Natomiast nacjonalizm i protekcjonizm wskazał jako dwie najbardziej niebezpieczne tendencje, które będą się wzmacniać w obecnej rzeczywistości, a obecni liderzy muszą się zmierzyć - mocniej niż kiedykolwiek - z ogromną ilością nowych przekonań, potrzeb i emocji,  w wyniku czego będą zmuszeni poszukiwać nowych argumentów dla swoich pracowników i klientów.

A w jakie kompetencje dziś inwestować? Przede wszystkim kompetencje komunikacyjne, cyfrową empatię i rozpoznawanie  klienta i jego potrzeb. Niezwykle ważne jest również rozwijanie kompetencji związanych z używaniem danych, ponieważ dziś w obliczu niezliczonych wirtualnych odwiedzin, wirtualnego marketingu czy wirtualnej sprzedaży, ich znajomość jest kluczowa. A lider musi się dziś nauczyć, jak właściwie interpretować i analizować dane.

Znaleźliśmy się w niezwykle dynamicznej rzeczywistości, gdzie dzieci stają się nauczycielami dla swoich rodziców i wymiana wiedzy między pokoleniami stała się ogromną wartością!

Już wkrótce kolejne webinary Fundacji Liderek Biznesu. Do zobaczenia online!

#LiderkawZmianie | #LiderwZmianie | #EkspertFundacji

« Powrót do listy wydarzeń