X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Warsztat "Marka osobista lidera" z Beatą Mońką i Jarosławem Kuźniarem
 
 

25 września 2018 r. odbył się warsztat poświęcony kreowaniu marki osobistej lidera, który został poprowadzony przez ekspertów tej dziedziny: Beatę Mońkę, bizneswoman, prezesa i członka zarządu wielu firm (m.in. Grupa Canal+/ Vivendi, Gremi Business Consulting) oraz Jarosława Kuźniara, dziennikarza radiowego i telewizyjnego, podróżnika, obecnie związanego z portalem Onet.

W pierwszej części warsztatu Beata Mońka przedstawiła praktyczne wskazówki dotyczące nowoczesnych technik komunikacji. Beata poruszyła również tematykę wizerunku w mediach społecznościowych,  brand identity, czyli prezentowania siebie i swoich osiągnięć w wyrazisty sposób oraz personal brandingu. Uczestnicy dowiedzieli się m.in. o koncepcji 4C odnoszącej się do postrzegania lidera i przywódcy: C – clarity(wyrazistości), charismatic(charyzmatyczności), consistency(spójności budowania wizerunku) oraz constancy(ciągłej obecności).  Beata podkreśliła też, jak ważną rolę odrywa zaufanie, autentyczność i odwaga w budowaniu kontaktów osobistych.

Jarosław Kuźniar podzielił się swoim doświadczeniem, wiedzą i spostrzeżeniami w zakresie pozycjonowania marki osobistej.  Podał wiele praktycznych przykładów odnoszących się do powiązań danej marki z ideą i przekazem. Dwójka uczestników miała okazję dokładnie przez 60 sekund opowiedzieć o sobie, otrzymując przy tym konstruktywny feedback . swoich wypowiedziach. Uczestnicy poznali, które platformy do komunikowania marki są najbardziej korzystne oraz, jak wypracować swoje wyróżniki w sieci, w kanałach społecznościowych.

 

 

 

 

 

 

« Powrót do listy wydarzeń
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age