X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Czerwcowe spotkanie "HR4Diversity"
 
 

5 czerwca 2018 r. miało miejsce kolejne spotkanie z cyklu „HR4Diversity” dla grupy dyrektorek personalnych propagujących wdrażanie polityki różnorodności w organizacjach.

Spotkanie odbyło się w przestrzeni biurowej PUBLICIS - jednej z największych oraz najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce.

Agata Błaszkiewicz, Dyrektorka HR w Colliers International, podzieliła się praktykami oraz doświadczeniem w zakresie zarządzania różnorodnością w firmie. Pani Agata podkreśliła różnice  między młodym rynkiem nieruchomości w Polsce a rynkiem nieruchomości w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. Istotna różnica między tymi rynkami dotyczy zwłaszcza struktury zatrudnienia. W Polsce jest większa liczba zatrudnionych młodszych pracowników, a ponadto większość stanowią kobiety. Natomiast w Europie Zachodniej w sektorze nieruchomości dominują mężczyźni. 

Prelegentka wspomniała też o kulturze organizacyjnej Colliers w Polsce i dobrych oraz skutecznych praktykach wdrożonych w firmie w zakresie przeciwdziałania dyskryminacji ze względu na: płeć, wiek, orientację seksualną i wyzwanie. Pracownicy firmy dostrzegają i doceniają otwartość oraz wsparcie pracodawcy w obszarze diversity, czego dowodem są wyniki corocznych ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych wśród pracowników. Pani Agata również szczegółowo przedstawiła program benefitów dla pracowników, a zwłaszcza dla rodziców, jak dodatkowe dni urlopowe dla rodziców czy urlopy "tacierzyńskie".

Druga część spotkania dotyczyła praktyk diversity w międzynarodowej firmie energetycznej. Monika Kielak z firmy Shell opowiedziała  o strukturze organizacyjnej i możliwościach rozwoju pracowników, a przede wszystkim o 4-letnim planie zmiany stanowisk. Przedstawiła też działania wspierające awanse kobiet w branży postrzeganej jako "męska".

 

 

  

 

 

 

 

 

« Powrót do listy wydarzeń
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age