X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Spotkanie z cyklu "Liderki w Zdrowiu"
 
 

Dzięki uprzejmości firmy Porsche kolejne spotkanie z cyklu „Liderki w Zdrowiu” odbyło się w nowo otwartym salonie Porsche Warszawa Okęcie.

O firmie Porsche w kontekście biznesu rodzinnego, historii marki i przemiany flagowych modeli-opowiedzieli Jacek Mikła - kierownik sprzedaży i gospodarz spotkania oraz Marcin Filipowicz z Porsche Club Poland.

 W kolejnej części spotkania Agnieszka Maciejewska-Prezes Fundacji Liderek Biznesu, opowiedziała o licznych inicjatywach i misji Fundacji. Magdalena Nowicka- Manager EY mówiła o celach inicjatywy „Liderki w Zdrowiu. Sektor ochrony zdrowia jest zróżnicowany i skupia wiele środowisk takich jak świadczeniodawcy ,branża farmaceutyczna, regulator i płatnik, uczelnie, instytucje publiczne ,prywatni inwestorzy, fundacje i stowarzyszenia. Spotkania są platformą do dyskusji i wymiany doświadczeń kobiet związanych z tym sektorem.

Dr Ewa Hartman przeprowadziła inspirującą prezentację na temat intuicji w zarządzaniu. Rozpoczęła swoje wystąpienie od anegdoty, która mówiła o tym, że zyskamy zdecydowanie więcej, jeśli będziemy się dzielić. Dr Hartman twierdzi, że nowe pokolenie , które powoli wchodzi na rynek pracy nie podlega starym zasadom , które działały w biznesie. Przyszedł teraz czas na intuicję i intuicyjne zarządzanie , bazujące oczywiście na wiedzy i kompetencjach , ale jednocześnie wykorzystujące potencjał intuicji. Wspominała również o tym jak ważne jest panowanie i zarządzanie stresem , dopiero kiedy nasz poziom stresu jest „opanowany”, jesteśmy w stanie rozszerzać horyzonty , tworzyć nowe pomysły i nie myśleć ani nie działać w sposób automatyczny.

Po części teoretycznej przeszliśmy do dyskusji moderowanej przez dr Ewę Hartman oraz Małgorzatę Gałązkę -Sobotkę . Uczestniczki podzieliły się swoimi doświadczeniami na temat intuicji oraz uwagami i spostrzeżeniami na temat różnic między mężczyznami a kobietami w biznesie.Na zakończenie goście mogli skorzystać z jazdy próbnej nowymi modelami samochodów marki Porsche oraz podyskutować i powymieniać doświadczenia przy dźwiękach muzyki granej na żywo.

                           

 

« Powrót do listy wydarzeń
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age