X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Regulamin serwisu.
         
PL | EN    KONTAKT
 
 
 
 

Marka osobista lidera: Jak Cię widzą, tak Cię piszą i... płacą

Warsztat z Beatą Mońką i Jarosławem Kuźniarem
Beata Mońka, Jarosław Kuźniar , Biuro EY, Rondo ONZ 1, Warszawa 25 września 2018 r., godz.: 9:30 - 13:30
738,00 zł
brutto

Cena netto: 600,00 zł
Produkt niedostępny

Warsztat  z Beatą Mońką i Jarosławem Kuźniarem:

MARKA OSOBISTA LIDERA:

JAK CIĘ WIDZĄ, TAK CIĘ PISZĄ ... I PŁACĄ

Jak budować markę osobistą, która będzie wspierała
rozwój Twojej kariery i Twojego biznesu?

Warszawa, 25 września 2018 r., godz 9:30-13:30

 

PROWADZĄCY:

Beata Mońka

                                                                                                                                                                         

  • Bizneswoman, prezes i członek zarządu wielu firm, w tym m.in. Omnicom, WPP, Grupa Canal+/ Vivendi, Gremi Business Consulting (m.in. „Rzeczpospolita” i „Parkiet”), BMBC Beata Mońka Business Consulting;
  • Doradca w zakresie zarządzania, marketingu, sprzedaży, komunikacji, zarządzania kryzysem oraz konsultingu w wielokulturowych i międzynarodowych środowiskach - doradztwo biznesowe, operacyjne i komunikacyjne dla firm  - korporacje i startupy, firmy międzynarodowe i polskie; M&A; PR i Public Affairs; zarządzanie zmianą, transformacja, optymalizacja procesów; programy mentoringowe; Corpo i Personal Branding dla najwyższej kadry zarządzającej;
  • Członek rady nadzorczej Raiffeisen Bank i Merlin. Członek Komisji Nauki,Innowacji i  Środowiska PKOl. Ekspertka Komisji Europejskiej ds. Innowacji i SME; 
  • Członkini światowych i polskich organizacji biznesowych,m.in. YPO, współtwórczyni m.in. stowarzyszenia LiderShe, Marketing4Business., Krajowej Izby Sportu. Wspiera działalność Fundacji Liderek Biznesu;
  • Pomysłodawczyni i współorganizatorka wielu konferencji biznesowych. Współautorka programów, panelistka i moderatorka;
  • Ekonomistka; absolwentka SGH, HZ i Swinburne Universityof Technology w Melbourne.

 

Jarosław Kuźniar

  • Jeden z najbardziej utalentowanych dziennikarzy radiowych i telewizyjnych, podróżnik, biznesmen, w latach 2007–2016 związany z Grupą TVN. Od września 2016 r. prowadzący program OnetRano w portalu Onet;
  • Jego znak to cięte riposty i bombardowanie kontrowersjami;
  • Swoją markę osobistą buduje od 16 r. ż.-Trójka, Radio Zet, tvn24, TVN, Onet.  Marki mówią same za siebie. Zmieniał je, bo szukał więcej wiedzy i pracy;
  • Spotkał na drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć go zawodu: Kaczkowski, Niedźwiedzki, Kydryński, Mann, Miszczak;
  • Dwukrotnie został laureatem nagrody Wiktory-Wiktor 2008 zdobył w kat. "Największe odkrycie telewizyjne", a Wiktora 2012 w kat. "Prezenter telewizyjny". Dwukrotnie uzyskiwał nominację do Wiktora 2009 w kat. "Najlepszy prezenter telewizyjny", a do Wiktora 2011 w kat. "Najpopularniejszy prezenter telewizyjny";
  • W 2009 otrzymał nagrodę MediaTory w kategorii "InicjaTOR";
  • Został laureatem plebiscytu Telekamery 2015 w kat. "Prezenter informacji". Był nominowany do nagrody Telekamery 2009 w kat. "Informacje" i Telekamery 2014 w kat. "Prezenter informacji".

O WARSZTACIE:

Rola i potrzeba autentycznego przywództwa na świecie rośnie w błyskawicznym tempie. Indywidualność, ale i autentyczność są dziś w cenie. Nazwisko lidera to obietnica, jaką składa on rynkowi, szefom, pracownikom i klientom. To marka osobista; marka to jeden z najważniejszych aktywów lidera i firmy.  Jej rynkowa wartość rośnie, gdy jest dobrze zarządzana. Ma wpływ na wartość przedsiębiorstwa, wycenę giełdową, reputację, wiarygodność i poziom zaufania.

Podczas warsztatu praktycy  rynku podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem w tej dziedzinie – jak świadomie budować autentyczną markę osobistą lidera, która będzie wspierała rozwój kariery  osobistej i biznesu firmy, w której działa lider.

Jak Cię widzą, tak Cię piszą i… płacą, i tak oceniają / wyceniają firmę.

Serdecznie zapraszamy na wyjątkowe spotkanie – praktyczne, interaktywne - z ćwiczeniami, case’ami, skoncentrowane na uczestnikach i ich indywidualnych potrzebach (program zostanie przygotowany na podstawie ankiety przed spotkaniem).

W PROGRAMIE:

  • Jak systematycznie, konsekwentnie, w spójny, zoptymalizowany sposób budować autentyczną i wiarygodną markę osobistą;
  • Jak zbudować strategię swojej marki osobistej i jej komunikację;
  • Jak zdefiniować pozycjonowanie, wizję, misję swojej marki;
  • Jak określić, wykorzystać i zakomunikować swoje wyróżniki - USP (Unique selling proposition);
  • Najnowsze techniki komunikacji;
  • Archetypy Junga oraz jak używać storytellingu w budowaniu marki;
  • Case`y konsekwentnie budowanej marki;
  • Podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem w procesie budowania marki osobistej;
  • Warsztaty i praca praktyczna nad marką / markami uczestników warsztatów.

PO WARSZTACIE UCZESTNICY BĘDĄ UMIELI:

  • Właściwie przedstawić się tak, aby zawsze budować swoją markę osobistą (test winy, przedstawienie się na spotkaniu, na konferencji, w mediach);
  • Opowiedzieć swoją historię  - używać storytellingu w procesie budowania wartości marki osobistej;
  • Komu, gdzie i jak komunikować co wyróżnia naszą markę osobistą (podstawy strategii marki osobistej; matryca wpływów);
  • Jak zdefiniować siebie – swoje USP, misję, wizję;
  • Będą znali podstawy  i techniki  zarządzania reputacją i odbiorem marki osobistej;
  • Jak świadomie wywierać wpływ – tworzyć emocjonalną więź – jak przekonać innych do siebie;
  • Jak budować markę publiczną, a jak markę w social mediach/ w różnych kanałach;
  • Będą wiedzieli jaka jest rola anegdoty, tonu głosu, dykcji, oddechu, wyglądu, treści; jaka jest rola słowa pisanego, grafiki, zdjęć, video i formy przekazu – jak budować siłę marki w różnych kanałach.

Co dziś zrobiłaś/-eś dla siebie, aby zwiększyć swoją wartość na rynku?

Uporządkuj i zwiększ swoją wiedzę z praktykami rynku – zacznij działać skuteczniej!

Miejsce:

Biuro firmy EY, Rondo ONZ 1, Warszawa

Warunki udziału:

  • Koszt udziału jednej osoby to 600 PLN netto / 738 PLN brutto;
  • Bilet grupowy: przy zgłoszeniu trzech i więcej osób z tej samej organizacji: zniżka 10% - 540,00 PLN netto /  664,20 PLN brutto;
  • Dla członków Klubów Mentora i Mentee Fundacji Liderek Biznesu: zniżka 10% - 540,00 PLN netto /  664,20 PLN brutto; - kod rabatowy dla członków: KLUB; 
  • Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz uiszczenie opłaty przed rozpoczęciem kursu;
  • Bezkosztowa rezygnacja z udziału w warsztacie możliwa jest najpóźniej na 14 dni przed terminem. Po tym terminie możliwy jest udział w warsztacie innej wskazanej osoby pod warunkiem poinformowania organizatora;
  • Nieobecność na szkoleniu nie jest podstawą do zwrotu opłaty za szkolenie;
  • Fundacja Liderek Biznesu zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania szkolenia;
  • Zakup biletu jest równoważny z akceptacją warunków uczestnictwa w szkoleniu.

Uprzejmie informujemy, że podczas spotkania będą robione zdjęcia.
Decyzja o udziale w warsztacie oznacza wyrażenie zgody na publikację wizerunku.