X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
14. Śniadanie z Liderką - Monika Rajska Wolińska - Partner Zarządzający Colliers International
 
 

Zmiana otoczenia była głównym tematem ostatniego przed wakacjami spotkania z liderką – Moniką Rajską–Wolińską, Partnerem Zarządzającym Colliers International. Swoje gościnne progi otworzyło przed nami nowe biuro Colliersa w Warszawie, zaaranżowane w wyjątkowo nowoczesny sposób. Ta zmiana i przygotowanie do niej zespołu trwała prawie rok, mówiła Monika Rajska-Wolińska. Większość wprowadzonych rozwiązań to pomysły naszych pracowników, w końcu spędzają w pracy większość swojego czasu, więc jest to ich drugi, a może wręcz pierwszy dom – dodała.

Podkreślała, że żadnej zmiany nie daje się przeprowadzić bez odpowiedniej komunikacji. W dodatku dostosowanej do poszczególnych grup czy osób. Mężczyznom na przykład trzeba pokazać konkretne zyski, mówiła. Jako kobiety mamy większy od nich poziom empatii i upór – wykorzystujmy to, dodała.

Każdy zespół Colliersa miał swojego ambasadora, który przekazywał zarządowi oraz architektom potrzeby i pomysły pracowników. Tym samym, opowiadała Rajska-Wolińska, zmiana dotyczyła także architektów czy budowlańców, nieprzyzwyczajonych do takiego sposobu pracy.

Nowe biuro Colliersa to nie tylko czysta i uporządkowana przestrzeń (clean desk policy) czy digitalizacja dokumentów (ograniczenie zużycia papieru), ale przede wszystkim nowa usługa świadczona klientom – przygotowanie przestrzeni biurowej wg najnowszych zasad. A to oznacza, mówiła Rajska–Wolińska, przeprowadzenie klienta przez wszystkie etapy zmiany, przez które sami przechodziliśmy. Niestety, nie wszyscy klienci chcą tak radykalnych zmian. Tłumaczę im, że nie należy się bać, że efektem jest zmotywowany i zadowolony z pracy zespół.

Monika Rajska-Wolińska opowiadała też, jak dostosowywano narzędzia komunikacji do Generacji Y. Oni nie czytają maili, mówiła, jedyne co do nich przemawia to obrazki. Więc specjalnie dla nich przygotowano komiks, w którym bohaterami były meble i sprzęty biurowe opowiadające co lubią, a czego nie lubią.

Tutaj można obejrzeć filmik o tym, jak wygląda nowe biuro Colliers International w Warszawie: https://www.youtube.com/watch?v=6Rl8rBQpl9c

« Powrót do listy wydarzeń
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age