X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Regulamin serwisu.
         
PL | EN    KONTAKT
 
 
 
 

Mateusz Pociask,  Przewodniczący Rady Programowej Fundacji Liderek Biznesu.

 
Licencjonowany doradca podatkowy. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Partner Zarządzający Działami Doradztwa Podatkowego i Prawnego na Polskę. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w usługach doradztwa podatkowego dla największych przedsiębiorstw o złożonej strukturze organizacyjnej. Realizuje kompleksowe i złożone projekty podatkowe dla największych przedsiębiorstw z branży finansowej oraz energetycznej i paliwowo-gazowej w Polsce.  

 

 

Brunon Bartkiewicz,  Prezes Zarządu ING Banku Śląskiego.

 
Brunon Bartkiewicz jest związany z ING Bankiem Śląskim i ING od początku lat 90-tych.
 
W 1995 roku objął stanowisko prezesa zarządu Banku Śląskiego. W 2000 roku na kolejne cztery lata objął funkcję dyrektora generalnego oraz członka zarządu w banku ING Direct NV. Na tym stanowisku był odpowiedzialny za zarządzanie ryzykiem kredytowym i rynkowym, wsparcie informatyczne i operacyjne oraz zarządzanie ryzykiem operacyjnym
 
W 2004 roku objął stanowisko prezesa ING Banku Śląskiego. W 2010 roku został członkiem General Management Team w ING Direct, w którym był m.in. odpowiedzialny za działalność w Hiszpanii, Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii, Australii. Od 2012 roku nadzorował działalność ING we Francji, Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Rumunii oraz Turcji.
 
Jako Chief Innovation Officer w Grupie ING (od 2014 roku), Brunon Bartkiewicz odegrał znaczącą rolę w ING we wdrażaniu innowacji, promowaniu innowacyjnych pomysłów i rozwiązań, zastosowaniu nowoczesnych technologii oraz szybkim wprowadzaniu innowacyjnych pomysłów na rynek.
 
W 2016 roku ponownie został powołany na stanowisko prezesa ING Banku Śląskiego.
 
Brunon Bartkiewicz ukończył Wydział Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (SGH).

 

 

Aniela Hejnowska,  Członkini Rad Nadzorczych / Inwestorka.

 
Od czerwca 2023 pełni role niezależnej członkini Rady Nadzorczej oraz Komisji audytu Benefit Systems S.A. oraz członkini Rady Nadzorczej ML System S.A. W latach 2020-2023 pełniła rolę GM IQVIA, światowego lidera w ochronie zdrowia w zakresie doradztwa, badań, technologii i analizy danych. Przeszła z roli Dyrektora Operacyjnego, członka zarządu Microsoft w Polsce. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w zarządzaniu organizacjami z sektora telekomunikacyjnego i nowych technologii.
 
Aniela już w 2009 roku pełniła funkcję dyrektora zarządzającego rynkami SOHO/SME oraz Home w firmie Netia. W 2012 roku została dyrektorem zarządzającym Groupon w Polsce a po 4 latach awansowała do międzynarodowych struktur, gdzie przez 3 lata pełniła funkcję VP International z Paryża, zarządzając zespołem 450 osób na 4 rynkach (Francja, Holandia, Belgia i Zjednoczone Emiraty Arabskie). Aniela specjalizuje się w transformacjach strategicznych, technologicznych oraz kultury organizacji. Została wyróżniona m.in. tytułem Bizneswoman Roku 2010 przyznawanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką promującą zawodowy i osobisty rozwój kobiet. Jest aktywnie zaangażowana w inicjatywy społeczne pełniąc obowiązki w Radach doradczych / nadzorczych Fundacji Liderek Biznesu, Fundacji Kosmos oraz Fundacji BE OK. Ukończyła z wyróżnieniem Ecole Superieure de Commerce w Grenoble. Aniela poza doświadczeniem korporacyjnym jest przedsiębiorcą, współtworzyła Renters.pl, który zatrudnia 80 osób i osiągnął ponad 100mln PLN przychodu w 4 lata. W marcu tego roku Renters.pl zostało kupione przez Enterprise Investors.
 
Prywatnie ciekawa świata czytelniczka, podróżniczka, mama i miłośniczka sztuki oraz sportów.

 

 

Jacek Kędzior,  Partner Zarządzający EY Polska, Partner Zarządzający EY CESA (Europa Środkowa, Wschodnia i Południowo-Wschodnia oraz Azja Centralna) kierujący praktykami EY z 29 rynków i zarządzający ponad 18 tys. osób. Członek Zarządu Obszaru EY EMEIA (Europa, Bliski Wschód, Indie oraz Afryka).

 
Od ponad 22 lat związany z EY Polska. Karierę rozpoczynał w dziale doradztwa podatkowego. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami, budowaniu specjalistycznej wiedzy w organizacji oraz promowaniu multidyscyplinarnego podejścia do realizacji projektów.
 
Z sukcesem kieruje międzynarodowym i zróżnicowanym zespołem, który łączy nie tylko odmienne kompetencje, lecz także tradycje i obszary kulturowe. Wierzy, że różnice łączą, a nie dzielą - są kluczem do sukcesu, w szczególności, gdy opierają się na wspólnych wartościach. Najważniejsze dla niego jest wspieranie klientów w wypracowaniu skutecznej odpowiedzi na zmieniający się świat. Profesjonalizm i niezależność świadczonych wobec partnerów biznesowych usług są dla niego fundamentem misji EY Building Better Working World.
 
Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Uczestnik międzynarodowych programów edukacyjnych organizowanych przez Uniwersytet Edynburski (Wielka Brytania), Columbus School of Law w Waszyngtonie (Stany Zjednoczone), Uniwersytet Antwerpski (Belgia), IESE Business School na Uniwersytecie Nawarry (Hiszpania).
 
Mąż i ojciec pięciorga dzieci, miłośnik aktywności sportowych (bieganie, górskie wędrówki, jazda na rowerze i narciarstwo), literatury oraz historii.

 

 

Lidia Kołucka,  Prawniczka, liderka i ekspertka z doświadczeniem w zarządzaniu oraz opracowywaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych i biznesowych.

 
Posiada doświadczenie zdobyte w organizacjach międzynarodowych (wiodące światowe kancelarie prawne, organizacje non-profit, konsulting, farmacja, finanse). Lidia ma silnego ducha przedsiębiorczości i zdolność do pracy w multidyscyplinarnym i wielokulturowym środowisku. Ukończyła Wydział Prawa Uniwersytetu Warszawskiego, poszerzając swoją wiedzę na studiach podyplomowych w tej uczelni oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Jeszcze jako studentka odbyła staż w renomowanej polskiej kancelarii prawnej Hunton & Williams. Następnie objęła stanowisko w Fundacji Forda, gdzie odpowiadała za programy grantowe organizacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Następnie dołączyła do Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe, gdzie odpowiadała za zarządzanie CEE Trust, nadzorowanie działalności prawnej i finansowej organizacji, a także planowanie, wdrażanie i monitorowanie programów CEE Trust prowadzonych w Polsce i poza nią. W latach 2008-2012 pełniła funkcję doradcy strategicznego premiera w zakresie administracji publicznej, relacji państwo-obywatel, dialogu społecznego, big data i agendy cyfrowej. Jest współautorką Raportu Polska 2030 oraz "Długookresowej Strategii Rozwoju Kraju". Przed dołączeniem do Forum Energii była szefową działu Public Affairs, Komunikacji i HR w spółce Pelion - największej firmie w sektorze ochrony zdrowia w Polsce.

 

 

Ewa Krakowiak-Świątnicka,  HR Dyrektor ERGO Technologies & Services.

 
Posiada ponad 20 letnie doświadczenia w zarządzaniu zespołami HR i kształtowaniu polityki personalnej, które zdobywała w wielu międzynarodowych korporacjach (m.in. w J. P. Morgan, Citi, Johnson & Johnson, Carlsberg, ABB). Nadzorowała procesy HR w 11 krajach, prowadząc m.in. duże restrukturyzacje i wprowadzając w organizacjach nowe rozwiązania z zakresu HR. Zbudowała silne, lojalne i zaangażowane zespoły. Mentorka wspierająca przywództwo kobiet, członkini rady programowej International Management Center Uniwersytetu Warszawskiego.

 

 

Krzysztof Krawczyk,  Szef warszawskiego biura oraz Partner w CVC Capital Partners, jednej z wiodących firm private equity i doradztwa inwestycyjnego na świecie. Od czasu dołączenia do CVC był członkiem zarządu spółek należących do portfela CVC takich jak Żabka, Stock Spirits Group, PKP Energetyka, D-Marin i AR Packaging.

 
Krzysztof od 25 lat z powodzeniem działa w europejskim sektorze private equity. Zasiadał w radach nadzorczych wielu prywatnych i notowanych na giełdzie spółek z sektora TMT, przemysłowego, logistycznego i opieki zdrowotnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Capital, wiodącej firmie private equity w Europie Środkowej. Krzysztof pracował również w Pioneer Investment, polskim funduszu private equity oraz Daiwa Institute of Research, doradczym oddziale japońskiego banku inwestycyjnego Daiwa. Jest członkiem Polskiej Rady Biznesu, stowarzyszenia zrzeszającego założycieli i prezesów największych firm działających w Polsce. Zasiada również w radzie Fundacji TVN oraz w radzie fundacji Valores, pierwszego funduszu venture philanthropy w regionie CEE.
 
Ukończył z wyróżnieniem studia na kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest również absolwentem Executive Education Program w Harvard Business School. Krzysztof został wyróżniony tytułem Private Equity Person of the Year za rok 2015, 2017 oraz 2023 przez członków Polskiego Stowarzyszenia Private Equity.

 

 

Michał Szułdrzyński,  Dziennikarz, publicysta.

 
Urodzony w 1980 r. Absolwent filozofii na Uniwersytecie Jagiellońskim, dziennikarz, publicysta. Redaktor naczelny serwisu rp.pl, I zastępca redaktora naczelnego dziennika "Rzeczpospolita", szef weekendowego magazynu "Plus Minus". W "Rzeczpospolitej" od 2008 roku, najpierw jako zastępca, a potem szef działu krajowego. Zdobywca nagrody Grand Press 2016 w kategorii publicystyka. W 2016 nominowany - wraz z Andrzejem Stankiewiczem - do nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego, oraz do nagrody Kisiela. W 2019 nominowany do nagrody Dobry Dziennikarz. Autor książki "Prawica dla opornych" (Wydawnictwo RM, Warszawa 2023).