X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Warsztaty z Aleksandrą Ślifirską - Wystąpienia medialne Liderek Biznesu. Sztuka tworzenia profilu publicznego.
 
 

Kolejne już warsztaty dotyczyły wystąpień medialnych. Zorganizowało je Wydawnictwo Naukowe PWN i zaprosiło Fundację, ponieważ rozpoczęliśmy ściślejszą współpracę.  Warsztaty prowadziła Aleksandra Ślifirska, ekspert szkoleń medialnych dla menedżerów, prezesów i właścicieli biznesów, a także autorka książki wydanej właśnie przez PWN "Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów".

Przekazała kilka najważniejszych zasad wystąpień publicznych, w tym przede wszystkim medialnych. Główna intencją dziennikarzy jest zainteresowanie i zabawienie widza, mówiła Ślifirska, dlatego nie wolno dać się wciągnąć w poboczne wątki rozmowy. Idąc do telewizji musimy wiedzieć, co chcemy powiedzieć, do kogo mówimy i jaki chcemy osiągnąć efekt. Nie bójmy się mówić o sukcesach, zachęcała dodając, że prawdziwy lider nie opowiada o sobie, tylko o swoich współpracownikach. 

Aleksandra Ślifirska pokazała też kilka tricków ułatwiających występy publiczne, jak prawidłowe oddychanie, ćwiczenia z dykcji oraz przeprowadzanie i nagrywanie wywiadów z samym sobą. W takim wywiadzie warto sobie zadać pytania, na które naprawdę chce się odpowiedzieć, a potem przeanalizować całość, zalecała Ślifirska.

Częścią warsztatów była także dyskusja o tym, jakie błędy kobiety-liderki popełniają w mediach i jak powinny projektować własny wizerunek.

              

« Powrót do listy wydarzeń
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age