X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 
Czy kobieta w biznesie musi być feministką? Wywiad Iwony Kozery dla Business Insider
2019-04-05
 
 

Staram się zrobić wszystko co możliwe, by doprowadzić do większego udziału kobiet na najwyższych stanowiskach w firmach, ale nie zastanawiam się czy to jest feminizm. Skupiam się na tym, jak osiągnąć cel, działam razem z mężczyznami, bo tylko wspólna praca może doprowadzić do jakościowej zmiany i większego udziału kobiet w grupach zarządzających, mówi w wywiadzie i dodaje, że Na świecie są już fundusze, które inwestują tylko w spółki ze zróżnicowanymi zarządami pod względem udziału kobiet. Co więcej, na obecnym, niesłychanie konkurencyjnym rynku, gdzie trwa walka o dobrych kandydatów, firmy zaczynają szukać sposobów na zwiększenie zaangażowania i kreatywności ludzi. A w zespołach zróżnicowanych pod względem płci, wieku czy kultury o wiele lepiej rozwija się talenty, zwiększa zaangażowanie oraz kreatywność.

Cała rozmowa z Iwoną Kozerą znajduje się tutaj: https://businessinsider.com.pl/firmy/strategie/czy-kobieta-w-biznesie-musi-byc-feministka-wywiad/fwzt0c9

« Powrót do listy materiałów
 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age