X
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
         
PL | EN
 
 
 
 

 

OFERTA PRACY W FUNDACJI LIDEREK BIZNESU

 

Do zespołu Fundacji Liderek Biznesu poszukujemy osoby z minimum rocznym doświadczeniem zawodowym na stanowisko:

Asystent/-tka 
 
Zakres obowiązków:
administracyjne wsparcie przy realizacji projektów realizowanych przez Fundację (organizacja warsztatów, koordynacja dostawców, przygotowanie materiałów i prezentacji, prowadzenie list uczestników, aktualizacja bazy danych),
wystawianie i rejestrowanie faktur, monitorowanie płatności,
wsparcie działań komunikacyjnych (organizacja eventów, edycja treści strony internetowej),
• prace asystenckie (umawianie spotkań, rezerwacja sal, obsługa korespondencji),
researche na potrzeby aktualnie prowadzonych projektów.
 
Nasze oczekiwania:
minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
• samodzielność i umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie,
• rozumienie podstawowych zasad wystawiania i obiegu faktur,
dobra organizacja pracy,
rzetelność i dokładność,
komunikatywność i otwartość,
bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza Excel),
znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej średniozaawansowanym.
 
Wymiar pracy:
Do uzgodnienia w zakresie 6-8 godzin dziennie.
 
Miejsce pracy:
Siedziba firmy EY przy ul. Rondo ONZ 1, Warszawa. 
 
Kandydatom/-tkom oferujemy:
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w zakresie administracji oraz koordynacji projektów szkoleniowych i marketingowych,
udział w warsztatach rozwojowych, spotkaniach z przedstawicielami biznesu i polityki,
międzynarodowe środowisko pracy,
możliwość uzyskania referencji.
 
Zainteresowanych współpracą prosimy o przesłanie aplikacji opisującej dotychczasowe doświadczenia oraz motywację do współpracy z nami na adres mailowy fundacja@liderkibiznesu.pl, w tytule maila wpisując: „Aplikacja – asystent/-tka”.
 
 

 

 
 
 
 
Projekt: Borek Design
 
Realizacja: Internet Age